torsdag 22 januari 2009

Önskan


Jag önskar att jag kunde skicka en hel låda med mammalyx till min vän Jenny. Hon skulle få ett helt fång tulpaner, en skön soffa där hon kan ligga och äta praliner och läsa glossiga tidningar, skön massage och en hel påse med härliga krämer som hon kan smörja in sig med efteråt. Men framför allt önskar jag att jag kan ge henne en frisk, glad familj och en massa ny energi.

Januari är ingen bra månad, men för vissa känns det tyngre än andra.

Kram till dig Jenny!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du tänker på mig! Jättegulligt. Har nog varit lite väl gnällig kanske men det har varit tufft på hemmafronten. Tänk att få allt det du beskriver. Det vore fantastiskt. Drömma kan man alltid och en dag kanske det blir verklighet ;-) /J

Jag är nästan som du sa...

generös som jag är så slänger jag in en natts ostörd sömn i en säng med många mjuka kuddar. Och fruksot på sängen! Enjoy!

Det är okej att få gnälla ibland. Det måste man.