söndag 25 januari 2009

vilken fest!

Det har gått tjugo år sen jag gick ut förskollärarlinjen, och ända sen dess så är vi 6 stycken som har hållt kontakten och träffats ett par gånger per år. Självklart var vi tvungna att fira vårt jubileum!

I går åkte halva skaran (inte jag) till Hasseludden för en skön dag, och sen på kvällen blev det middag hemma hos Anita. Hennes man Bertil (som vi också känt lika länge) skämde bort oss och lagade en fantastisk tre-rätters middag. Anita och Bertil är väldigt intresserade av viner, så vi fick prova flera olika sorter.
Det blev en underbar kväll i glada vänners lag, vi känner varann så väl nu och vi trivs så bra ihop. Jag är så glad för att jag är med i det gänget!

Men det blev inget "sova över" för mig, jag fick sällskap av Anso till tunnelbanan, och sen kom min fantastiska man och hämtade mig i Mörby.

Tack till alla och framför allt Anita och Bertil för en supertrevlig fest!

Nu ska vi baka solskensbullar, min söta unge och jag!

Inga kommentarer: