måndag 16 februari 2009

rapport från soffan

Jag överlevde natten, men det var inte trevligt. Man känner sig rätt liten och ensam när ens älsklingar sover i ett annat rum och man själv mår pyton. Men jag är glad att jag valde soffan, det blev lite springande om man säger så...

Idag är Hanna också hemma. Sven börjar inte förrän senare i ftermiddag så då kunde hon lika gärna vara hemma. Fast så här i efterhand tror jag att hon skulle haft det roligare på dagis...

En bra sak med magsjuka är att jag minskat nästan ett kilo sen förra måndagen, men tyvärr är nog sanningen den att det mesta försvann i natt... och det läs väl snart komma tillbaka när jag börjar äta som vanligt.

Nu ska jag nog sova en stund till, sen blir det dusch.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya,krya! stackars dej, finns inget värre än magsjuka.Tänker på dej från "down under" KRAM

Jag är nästan som du sa...

åh tack, vad kul att få en hälsning från känguruns och skogsbändernas land! Kram tillbaka!!

P sa...

Hoppas du mår lite bättre nu på kvällen åtminstone. Tack å lov brukar väl kräksjukan försvinna lika fort som den kommer. Det som tar tid är att få tillbaka matvanorna efteråt...