lördag 18 april 2009

Vila i frid, Håkan

Idag har det varit begravning. Hamstern Håkan med de rufsiga öronen har äntligen fått lämna frysen i Högdalen och jordfästs under ett träd nånstans på gränsen mellan Småland och Östergötland. Tyvärr kunde vi inte närvara men vi hoppas att Håkan nu har hittat fram till de sälla hamstermarkerna och återförenats med Rufus, Felix, Shakira, Asterix, Obelix och alla de små hamsterbebisarna som bets ihjäl av sin ömma moder. Samt alla andra hamstrar, ingen nämnd och ingen glömd.

Vila i frid, Håkan.

Amen.

Update tisdag: och idag dog bonussonens marsvin Alice. Hon begravs i en Warhammerkartong i kväll.

7 kommentarer:

Charlie Chaplin sa...

Min gamla Shakira då? :O.

Jag är nästan som du sa...

Shakira! Hur kunde jag glömma henne! Såklart...

Jag är nästan som du sa...

Nån annan jag glömt??

P sa...

Min hamster Pelle.

agneta sa...

God bless Pelle.
Så.

P sa...

Tack.

Anonym sa...

Tack för varmt deltagande
/Adrian