måndag 6 juli 2009

En sån dag

Måndag, Svens sista semesterdag, gråtrist väder, städ och tvätt, korv och makaroner.

Ja, ni hör ju. Dessutom upptäckte jag att mina nya jeans har krympt - för det kan väl inte vara jag som vuxit??? *)

Men det artade sig, vi for in till stan med döttrarna, lite shopping, en pizza på Pizza Hut med svägerskan Eva, träffade en barndomsvän som hastigast på väg ut från restaurangen (Hasse Berg för er som vet och undrar).

Och nu: Sven nattar Hanna och jag funderar på om jag ska ta lite av den där glassen vi köpte igår?

*) Borde kanske prova P:s metod?? 10 kg....

Update: ingen glass, hängde tvätt istället.

3 kommentarer:

P sa...

Jo, metoden var super.
Och allt var klart efter bara en prommenad!
Man kan nog säga att prommenader is the shit! ;)

Jag är nästan som du sa...

muahahaha ;D

Masse sa...

Hacke Hycke!