tisdag 1 december 2009

Äckligt

I går var jag hos tandläkaren. Tänderna var helt okej, förutom en tappad lagning i en kindtand, men jag fick skäll för att jag slarvar med tandtråd. Nån som hört den förut?
Tandläkaren gjorde rent mellan mina tänder (en synnerligen blodig historia), och sen fick jag med mig några plackers hem.
Idag upptäckte jag att en av dem var använd. Jag kan bara hoppas att det var den som användes i min mun i går, men självklart åkte den direkt i soppåsen.

Hur äckligt är inte det?

3 kommentarer:

P sa...

Uäääääää!!!! Det är skitäckligt! Jag hoppas detsamma som du, att det var din egen använda!!!
Fy farao!

Jag är nästan som du sa...

fast fatta vad snålt: "Jag skickar med några. Men jag är så snål så du får den som jag just använde".
Hallå, engångs, hört talas om det eller???

P sa...

Sniket!!!
Läs min story om tandis hos mig!
Jävla baniter!!!