lördag 2 januari 2010

na-na-na-na-najntiin *

Idag säger vi
GRATTIS
till Ellinor som fyller 19 år! I skrivande stund pågår nån slags förfest i köket, hon och hennes kompisar träffas för att sen gå ut. Hanna och Elin leker i vardagsrummet, jag sitter i vår säng och surfar, Sven och killarna är i deras rum och - ja, jag gissar på nån typ av databaserad verksamhet.

Vi hade barnens mamma här på lunch och fika, och dessutom har vi hunnit hämta vår tapet. I morgon ska den upp, det ska bli sjukt spännande att se om det blir så snyggt som jag tänker mig.

I övrigt kan jag inte sluta att tänka på min kompis J som hade en dramatisk natt. Det får mig att tänka på att man aldrig ska ta något för givet. Stor kram till dig om du läser det här!

* rubriken syftar såklart till Paul Hardcastles hit från 1985....

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack, det var en hemsk natt som verkligen har fått mig att tänka på många olika saker och vara otroligt tacksam för att ingen blev skadad, att barnen inte var hemma och även bli ännu mer tacksam för det fina liv jag lever.