tisdag 16 mars 2010

Hatkärlek



Det här är Body Shops Pink Grapefruit Body Butter. Underbar bodylotion, perfekt konsistens och fantastisk mot torr hud. Bara bra alltså, om det inte vore för en sak: lukten. I början tyckte jag att den luktade som en god gindrink, friskt och gott, men nu har jag insett att den luktar - svett. Färsk, syrlig svett. Och ni förstår säkert att när den tanken fastnat så var det kört.

Dock är jag lit för fattig och snål för att slänga den. Varje kväll smörjer jag in mina fötter med en rejäl klick, och även händer och armbågar får sig en omgång. Det funkar fantastiskt, men varje morgon när jag vaknar undrar jag vem det är som luktar svett.

Nu är den snart slut. Då funderar jag på att prova nya Sweet Lemon. Eller kanske klassikern Shea?

1 kommentar:

P sa...

Å fy! Svett på burk!