tisdag 13 april 2010

igång

Är inne i en hektisk jobbperiod, som vanligt så här års. Har 25 utvecklingssamtal att planera och genomföra, samt en massa annat som måste göras. För att orka ser jag till att gå flera promenader varje dag, först en halvtimmes på lunchen med kollegan Paula och sen en sväng till efter jobbet. Målet är minst 12 000 steg på stegräknaren, och det lyckas jag oftast ta mig över (just nu 13 329). I dag efter jobbet åkte jag dessutom till gymmet och hetstränade i 45 minuter, sen en snabbdusch och iväg till dagis. Funderar på att köra ett pass före jobbet torsdag eller fredag också.

Ja ni hör jag, jag har blivit rena träningsfreaket. Men det blev en lååång lat vinter i söffan och det är skönt att vara igång igen!

3 kommentarer:

Masse sa...

Gilla

Anonym sa...

Åh vad du är duktig!!! Inga mer Toblerone i soffan? Det finns ju morötter......

Jag är nästan som du sa...

Nä, inga toblerone sen förra onsdagen - inget socker alls faktiskt!! Vägning i morgon, ska bli spännande....