lördag 29 maj 2010

Runt kommer man alltid

Den senaste veckan eller så har min träning varit i princip obefintlig. Det är ju extra tråkigt med tanke på att jag ska "springa" Vårruset på tisdag. Ja, jag skriver "springa" eftersom löpning nog inte riktigt är min gren, men jag tänker hur som helst ta mig runt. Jag menar, fem kilometer, det vet jag att jag klarar. Jag har ett tidsmål, men det behåller jag för mig själv än så länge.
Så mellan sju och åtta eller så på tisdag kväll kan ni ju nägna mig en tanke. Och håll gärna en extra tumme för att vädret ska vara okej.

2 kommentarer:

P sa...

Självklart hjärtat!! Jag hejar på dig!!!! Du ger mig faktiskt inspiration även om jag mestadels sitter hemma i soffan och tjockar på mig istället, men jag tänker....jag tänker...:-)

Masse sa...

I och i mål väntar skumpa och annat gott.