lördag 19 juni 2010

På träningsschemat idag:

60 minuter cykling. Aldrig i livet att jag sitter och trampar på gymmet, nä, idag packar jag cykelkorgen med vattenflaska och frukt och äntrar min stadiga fina mammacykel. Sen styr jag kosan mot Lindholmen, drygt 7 km härifrån. Jag trampar på en halvtimme, sen vänder jag och trampar hemåt igen.


Här är mina nya springskor! Inköpta igår efter alla konstens regler med löpband och filmning av fötterna bakifrån och allt. Efter att ha provat tusen skor blev det dessa Adidas Supernova, och idag ska de få följa med på cykelturen! Tack Masse för hjälpen - och lunchen!

I går firade vi med champagne, god mat och jordgubbar och blåbärskaka (som Hanna bakat själv) till efterrätt. Nu har nämligen ALLA i familjen sommarlov! Yäy!

Dags att fixa frulle. 13.00 ska vi infinna oss i Täby för att fira en nybliven 18-åring.

Inga kommentarer: