onsdag 2 juni 2010

stiff

Igår var det Vårruset *, och idag har jag varit lite... stel, är nog ordet. Men ingen rast ingen ro, i morgon är det studentdax och att-göra-listan är lång som en arm eller två. Just nu pausar jag i soffan med Arga Snickarn, och jag känner hur slut jag är i hela kroppen. Helt färdig. Ryggen skriker, rumpan värker och låren gnäller som satan. Nåja. En paus, och sen på't igen. Ska ut i förrådet och leta efter lite grejer, sen tömma diskmaskinen och sortera ren tvätt. Sen får det nog vara för idag, det blir en tidig morgon i morgon (Elli ska på champagnefrukost klockan sju) och en lååång dag. Men vi är väl förberedda, det blir militärisk disciplin från det att vi slår upp ögonen.

* Jorå, Vårruset var verkligen jättekul, och jorå, jag klarade mitt tidsmål och jorå, det hade jag inte gjort utan att springa en hel del. Yäy för mig!

2 kommentarer:

P sa...

Grattis A!!!
Du är en kämpe! :)

Masse sa...

Grattis från oss!!! Bra jobbat!