söndag 22 augusti 2010

Solig söndag

Gräset blev aldrig klippt igår. Det började regna som tur var.
Snart ska vi smyga bort till Nybergs och ställa en present på deras altanbord. Ulrika fyller år idag, men hon och Robin bor på hotell inne i stan i natt så vi tänkte att hon ska hitta den när hon kommer hem.

Annars idag då?, Tja, gräset förstås, och trädgården behöver en rejäl städning. Sen blir det söndags-tacos med hela familjen inklusive senaste tillskottet Per. Lite måste jag nog jobba framåt kvällen, och förhoppningsvis blir det en långpromenad också.

Ja, och till sist kan jag meddela att det där med Tjejmilen är avskrivet för den här gången. Tyvärr. Jag har haft så mycket problem med mina fötter i sommar, så jag har inte kunnat träna som jag ville, och att "ta sig runt" en mil känns inte lika okej som att "ta sig runt" fem kilometer. Ett nederlag, men sånt är livet. Bryt ihop och kom igen.

Inga kommentarer: