torsdag 11 november 2010

Roligt?

Men sh*t vad tiden går fort när man har --- roligt/stressigt/mycket att göra. Redan torsdagkväll och här sitter jag och borde hänga tvätt/dammsuga/bära ut Ikeakartonger till bilen f.v.b till tippen. Tittar på René Nyberg och "Byggfällan" som är den direkt rip-off från fyrans "Fuskbyggarna" - de har inte ens försökt göra nåt eget av programidén. Oh well.

Vi har fint besök i helgen - idag kom Jocke med hem från dagis och ska stanna till måndag. Jocke är en docka som följer med barnen hem över helgen, och skriver dagbok från varje familj. Vi har väntat länge på att det ska bli vår tur, och idag hände det. Jocke har funnit sig väl tillrätta och är redan kompis med Hannas favvogose, hunden Lort. I morgon kanske han ska få följa med mig till jobbet, eller så får han hålla Lort sällskap här hemma.

Vårt domino då? Jotack, det går sakta framåt och jag hyser gott hopp om att vi ska bli klara till helgen. Utlovar här och nu lite bilder så småningom.

Ha det gott, vänner!

3 kommentarer:

P sa...

Kan du inte fota dominot? ;)

Jag är nästan som du sa...

Haha, nej men jag har tagit en före-bild på hallen... snart ska den kompletteras med en efter-bild, och då ska du få se!

P sa...

Kul! Jag väntar nyfiket :)