söndag 26 december 2010

Annandan

och vi ska väl försöka återgå till någon slags vardag, är det tänkt. Det går sådär. Klockan är halv tolv och Hanna har fortfarande nattlinne på sig. Själv har jag duschat men sitter i joggingbrallor och tittar på film (Lilla Kycklingen). Vi ska ta oss ut idag. Utomhus. Där har jag inte varit sen lunchtid dan före julafton, så det är på tiden. Ett besök på Ica samt en promenad är minimikravet, sen får vi gå in och fika :)

Sven jobbar i morgon, men är sen ledig resten av veckan. Hanna och jag - tja, vi har ledigt i två veckor till. Underbart!

Update: en skidtur runt kvarteret för Hanna, mata fåglarna med en kärve och några talgbollar och sen handla på Ica. Nu tänker jag hålla mig väldigt passiv resten av dagen. Med lite tur dyker en lekkamrat till Hanna upp om en stund, det kommer att underlätta...

1 kommentar:

Anonym sa...

Long time no see. God fortsättning och också Gott nytt år till dig och din familj! Läser att ni har en skön ledighet...ungefär som här - lazy days : )
Kram, Annicka