måndag 31 januari 2011

Sista dagen på första månaden

I morgon börjar februari. Om bara fyra veckor är vi inne i mars. Våren är inom räckhåll, härligt!

Zumban igår känns i benen idag. Istället för den vanliga tjejen var det en 20-årig latinokille som ledde passet och MY GOD vad han körde med oss! Roligt och supersvettigt, men jag inser att det här med danspass egentligen inte är min grej. Ska nog ägna mig åt annat, tror jag. Nästa inbokade är 30 min spinning och därefter 30 min core i morgon.

Idag fick vi med en kompis från dagis, en som inte varit här och lekt förut. Det är lite jobbigt både för Hanna och mig, vi är så vana vid att ha Elin här och hon är ju som en i familjen efter alla dessa år. Hon vet vad som gäller här hemma och hittar överallt. Men en ny kompis får man passa hela tiden, särskilt när dom som den här är lite klåfingrig :)

Nu ska jag snart börja med matlagningen. Det blir fiskpinnar och hemgjort potatismos med remoulad och spenat. Gôtt!

3 kommentarer:

P sa...

SHIT!!!!!! Jag har glömt din födelsedag!!!!!
Å fyyyy vilken usel människa jag är.
Kan du förlåta mig??

P sa...

....och du,
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, såklart!!!

Jag är nästan som du sa...

Tack!