torsdag 27 januari 2011

Slut


Jag har varit medlem på vårt lokala, väldigt fina gym i ett par år nu. Tyvärr kan jag väl inte påstå att jag alltid har varit så aktiv, eftersom jag är en periodare när det gäller träning. Men nu har jag kommit igång igen, och inte nog med det, jag har dessutom upptäckt glädjen med gruppträning - något jag varit väldigt skeptisk till tidigare.


Som jag skrivit tidigare har jag varit på core-pass (styrketräning framför allt för bålens djupliggande muskler) och zumba, båda med stor behållning. Idag var det dags för premiären för ett nytt pass på gymmet: indoor walking. Gruppträning på cross trainers. Roligt och extremt svettigt!
Nu sitter jag här i soffan, fortfarande i fuktiga träningskläder, och fryser. Ska snart ta en lång skön dusch och sen blir det nog sängen och en god bok.

Inga kommentarer: