onsdag 16 februari 2011

bläddrar bakåt i bloggen

och hamnar i februari 2007, för fyra år sen. Då åkte vi till Ikea och köpte 8 (åtta) garderober på samma gång, tre med 100 cm bredd och fem med 50 cm, alla med höjd på 240 cm. Vi fick hem dem och sen följde veckor av skruvande.

Så här i efterhand hade jag nästan glömt vilket jättejobb vi gjorde, men det går inte en dag utan att jag är tacksam för att vi faktiskt gjorde det. Våra garderober är LÄTT den bästa investering vi har gjort i huset! (Möjligen i konkurrens med badrummet. Eller hallgolvet. Eller väggen mot trappan. Eller....)

Och sen hoppar jag framåt ett år, till februari -08, och hamnar mitt i min llunginflammation. Fy fanken vad sjuk jag var! Även det har jag förträngt... har nog aldrig varit så sjuk som då. Usch.

Det var bara det. Nu ska jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: