måndag 28 februari 2011

Skön vecka

Jag har sportlov och det är underbart. Just idag är Hanna på dagis några timmar eftersom jag har ägnat förmiddagen åt att slutföra en datautbildning, men snart ska jag gå och hämta henne. Gissar att hon är lika trött som jag efter en jobbig natt - jag har hört hur hon har hostat och gnytt och stökat runt, och till slut ramlade hon ur sängen. Då gick jag in och la mig hos henne så att hon skulle komma till ro, och vi somnade båda två.

Helgen var väldigt trevlig med finbesök från Göteborg. På lördagen var Anna och jag inne i stan och shoppade lite, medan Sven och Hanna var på bio och såg "Trassel". På kvällen tog jag med Anna på hennes livs först zumba-pass. Sen åt vi en god middag och sen kraschade vi i soffan framför mello.

I går for vi till Ulriksdal där vi träffade Masse och Görel för lite go'fika. Sen skjutsade vi ut Anna till Arlanda, fvb till Göteborg.

Inga kommentarer: