tisdag 8 mars 2011

Dag 2

2-0. Nästan inga kolhydrater alls, faktiskt.

Idag har jag haft min första lediga tisdag, ska ju ta ut föräldradagar fram till somamren. Hanna och jag åkte till nya Vilundabadet i Upplands Väsby. Vi var nästan helt ensamma i äventyrsbadet, och roligast av allt var strömvirveln, tyckte både jag och Hanna. Dit åker vi gärna igen!

Efter lite lunch åkte vi till dagis med Hannas nyaste fiks, guldfiskbäbisen Guldis. Hon blev så mobbad av våra elaka guppies, så de två guldfiskarna på dagis fick adoptera henne. Det var skönt att se att de inte brydde sig om henne nämvärt, och hon fick vara i fred.

Nu på kvällen har jag varit på gymmet och kört lite crosstrainer och sen ett core-pass. Skönt. Nu ska jag duscha och sen slå in presenter till morgondagens födelsedagsbarn.

Inga kommentarer: