söndag 6 mars 2011

Efter festen

Idag har vi haft kalas för Hanna som fyller 6 år på onsdag. Vuxenkalas. Korv med bröd, och sen tårta. Fiskdamm förstås, för de barn som var med (och gudmor Görel).
Efter denna kolhydratsladdning (med extra många extra snabba kolhydrater) kändes det skönt att åka till gymmet och svettas lite på zumba. Ett härligt slut på veckan!

Inspirerad (och imponerad!) av två av gästerna (min kusin med man) som lever på 550 kcl om dagen och har gått den 10-15 kg på fem veckor har jag bestämt mig för att från och med i morgon undvika socker, samt att träna minst tre påass i veckan. Basta!

Nu har jag landat i soffan, nyduschad och snart redo för sängen. Semestern är slut och i morgon ska jag jobba igen - men bara en dag, för på tisdag tar jag ut den första av mina föräldradagar. Då ska vi åka till Vilundabadet, jag och Hanna!

Inga kommentarer: