tisdag 3 maj 2011

Stressad? Näää...

Bara en dryg månad återstår av terminen och i vanliga fall brulkar jag vara rätt stressad så här års. Men näää, känner inte av nån särsklid stress? Har klarat av de flesta samtal, ska skriva ihop några IUP:er, planera imför nästa år och se till att avsluta året bra med vår panik-lösnings-åldersblandade klass. Läget är under kontroll.

Vad beror det på då? Jag tror att det sena påsklovet med skönt väder och mycket vila spelar en stor roll. Att jag är ledig en dag i veckan, att jag tränar, tänker på vad jag äter och mår bra (bortsett från halsinfektionen). Roliga saker att se fram emot. Flera positiva faktorer som spelar in.

Hur som helst är det skönt att känna att jag är med i matchen och har koll på läget. Låt oss bara hoppas att det fortsätter så :)

Inga kommentarer: