måndag 18 juli 2011

Nedräkning

Sven jobbar men Hanna och jag tog sovmorgon som vanligt. Kvart i nio kom hon in och väckte mig. Jag har närt en sömntuta vid min barm :)

Har börjat nedräkningen så smått. Fyra dagar kvar tills vi åker till Grekland. Packning pågår för fullt, fast bara på det mentala planet än så länge. Snart kommer jag att börja lägga fram allt vi ska ta med i högar, se till att allt är rent och att det inte används innan avfärd. Saker också, som solkrämer, pass och sjukvårdskort, diverse medikamenter (huvudvärkstabletter, allergitabletter och sånt), cyklop och snorklar, strandhanddukar. Vi flyger med SAS och kan ta med 20 kg var = 60 kg packning :) Det är mycket det, men kan gå åt när alla fina stenar vi plockat ska med hem :)

Andra planer i veckan är ett ev biobesök, städa och fixa här hemma (svärmor och svägerska ska bo här när vi är borta), lite trädgårdspyssel. Kanske ett besök på Kvarnbadet om vädret tillåter. Det blir en skön vecka.

Inga kommentarer: