söndag 31 juli 2011

Sista dagen

Sista dagen på juli och sista dagen på Svens semester. Det är skönt att vara hemma, men jag uppmanar ALLA att genast gå in på Langleys hemsida och boka en vecka eller två på underbara Almerida bay Hotel på Kreta! Ni kommer inte att ångra er! Vi är för evigt tacksamma för att Anna tipsade oss om denna pärla. Tack Anna!

I dag ska vi göra årets första (och kanske enda?) loppisbesök på den ökända Täby Galopp-loppisen. Eventuella fynd visas senare. Sen är uppdraget att köpa ny bänkbelysning till köket. Lysröret har lagt av och vi tar chansen att uppgradera oss.

Nästa måndag börjar jag skola in Hanna på fritids, och om två veckor börjar jag att jobba. Sommaren lider mot sitt slut. Den har varit fantastisk, vi har gjort massor med roliga saker, men fort har det gått!! Jag är oändligt tacksam för att jag har ett jobb som ger mig alla dessa härliga sommarlov :)

Inga kommentarer: