söndag 21 augusti 2011

Söndag kväll

och jag kämpar med att skapa bra grupper av barnen. Synd att vara ute i god tid när man kan göra det i sista minuten...

Idag har vi varit på Ikea och köpt ett skrivbord till skolflickan! Komplett med snurrstol (rosa) och lampa. Tyvärr saknades överdelen på bordet, en hylla med magnettavla, men den får vi köpa nästa helg. Nu är hennes rum befriat från en stor del av alla de oräkneliga leksakerna, och bordet är på plats. Hon är så nöjd!!! Bild kommer kanske sen när allt är klart.

I kväll har vi svärmor Gullan och svägerskan Eva på besök. Vi har fikat äppelpaj och haft det trevligt. Och nu sitter jag som sagt och jobbar, och snart får jag nog gå upp och lägga mig brevid den pirriga blivande skoltjejen så att hon kan somna :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Agge!
Länge sedan jag besökte din blogg, ser dock att du haft en skön sommar : )
Tiden går-tänk att Hanna redan har blivit en skoltjej! Ta hand om dig och familjen.
Kram Annicka