söndag 18 september 2011

Laddar

Det har varit en jobbig vevka, och jag känner mig trött och sliten. Humöret har varit i bottenläge länge nu och jag är inte rolig varken för mig själv eller familjen. Tänkte unna mig en liten break och tog därför Hanna med mig och for hem till mor och far i Nyköping. Där fick jag några timmar på egen hand för lite shopping, god mat, mycket sömn och en härlig skogspromenad med Hanna och hennes morfar.


Promenaden tog oss längs ån, under E4:an och förbi en massa träd som bar spår efter de bävrar som huserar i ån (se översta bilden).



Nu är vi hemma igen. Hanna leker hos grannen, Sven är iväg och jag sitter och laddar för att a) tvätta fönster, b) klippa häcken eller c) träna. Vad det blir har jag inte klart för mig än. Kanske blir det d) en tupplur på soffan.

Inga kommentarer: