torsdag 3 november 2011

Byggare Bosse

Idag ahr min pappa tillbringat större delen av dagen i min tvättstuga. Han har grejat och fixat med vatten och avlopp, sågat lite för att göra plats för diverse rör och grejer (be mig inte precisera) och slutligen monterat en ho i bänken. Som tack fick han mat och husrum :)
Min mamma har tillbringat dagen med att vika pappershundar och spela spel med Hanna. Även hon får mat (lasagne) och husrum.
Vi har heft en härlig dag, som för Hannas del avslutades med Halloweenfest med maskerad. I morgon fortsätter vi, då ska vi åka och köpa en ny blandare (vi tänkte först snåla och behålla den gamla, men ångrade oss).
Stort tack till mina fina föräldrar som ställer upp och hjälper oss! Ovärderligt!!

2 kommentarer:

Johan sa...

Hej, Jag heter Johan och jobbar för FM Mattsson Vattenkranar. Läste på din blogg att ni ska installera ny blandare. Om du vill ha konkreta tips och idéer på vad du bör tänka på, kan du kontaka oss på FM Mattsson Vattenkranar. Gå gärna in på våran hemsida för mer tips & idéer, www.fmmattsson.com! Lycka till / Johan

Jag är nästan som du sa...

Hur gick det här till? Vad har du googlat på för att komma hit? Kan glädja dig med att det blev just en FM Mattson :)