lördag 19 november 2011

Hjärta lördagar!

Särskilt den här sorten - när man inte har något speciellt inbokat, bara lite fix och trix. När man kan sova länge, äta frukost länge och sen skrota runt i mjukisbrallor och inte ha någon tid att passa.

I morse vaknade jag med ett ryck och såg att det var ljust ute. Fick försovningspanik i en halv sekund, innan jag kom på vilken dag det var. Så skönt att bara kunna vända på kudden och somna om igen!

Nu är Sven på gymmet, killarna äter frukost, Hanna leker med Elin och jag har dammsugit och startat dagens första tvättmaskin. Solen skiner och det är en fin dag. Jag tänker bara ta det lugnt, laga god mat, göra sköna saker och ladda batterierna inför den kommande jul... hetsen, höll jag på att skriva. Men jag tänker inte låta mig hetsas i år, så jag skriver så här i stället: ladda batterierna inför det kommande julmyset.

Inga kommentarer: