söndag 1 januari 2012

2012

Jag gillar't, än så länge!

Har ägnat det nya året åt att diska vin- och champagneglas, bada barn, sitta i soffan, fika upp de sista julkakorna, äta upp den sista knäcken, titta på Ivanhoe, spela Wordfeud, laga grymminggod kyckling med massa vitlök, grädde och ost. Resten av kvällen kommer att gå i ungefär samma stil.

I morgon fyller Ellinor 21, på tisdag ska Hanna och jag på Disney on ice i Globen, på onsdag ska vi på simskola, på torsdag åker jag och lämnar Hanna hos mormor och morfar, på fredag åker vi på kryssning med släkten för att fira svägerskans 60-årsdag, på lördag kommer vi hem, på söndag hämtar vi Hanna och på måndag ska jag jobba igen. Pust! Körigt att vara ledig! Bäst jag vilar lite till här i soffan.... sen kanske det blir en sammanfattning av 2011, om jag orkar.

2 kommentarer:

P sa...

God fortsättning kompisen :D

Jag är nästan som du sa...

Detsamma kompis!!