söndag 13 maj 2012

Laganda

I år har jag dragit ihop ett Vårrus-lag från jobbet. Vi har en egen facebook-grupp där vi peppar varandra och vid några tillfällen har vi även tränat tillsammans. I morse var vi fem glada (av de 8 som ska delta i Vårruset) som träffades och tillsammans gick runt Rönningesjön, en sträcka på drygt 6 km. Härlig start på dagen!

Resten av dagen har tillbringats med Sven och Hanna. Vi har jobbat lite i trädgården, sått gräsmatta runt syrenerna, Hanna har hoppat studsmatta och vi har småfixat lite. Soeln skiner och det har varit en härlig dag! Lite deprimerande bara att inse hur mycket tid vi skulle behöva lägga ner för att få den trädgård vi vill ha.... det räcker inte med några timmar på helgen, det krävs en massiv insats av både tid och pengar och rejält med elbow grease för att det ska bli nåt av det. Suck.

2 kommentarer:

P sa...

Oj vad jag saknar dig känner jag nu när jag ser dig på bild sådär!
Jag skulle så gärna vilja ge dig en stor kram. Bara för att du är världens bästa Agneta!!!

Lycka till på Vårruset!! Jag hejar på dig tjejen :D

Jag är nästan som du sa...

Gulle dej Pia! Vi får se till att ses snart, helt enkelt!!