fredag 25 november 2005

grillad!

nu är jag grillad - har haft två tjejer från lärarhögskolan på besök. de går sista terminen och gör ett examensarbete om läsutveckling i förskoleklasserna och år 1, och de ville gärna träffa mig. satt i panik i går kväll och försökte minnas nånting överhuvudtaget om läsinlärning! men det var en trevlig förmiddag med intressanta diskussioner. blir faktiskt sugen på att börja jobba igen! hoppas jag får en etta till hösten, ska bli kul att få jobba med J, tror att vi kan uträtta stordåd! :D

i morgon ska vi åka till svärmor i kopparberg, ska bli roligt. vi har inte träffats sen dopet den 10 september, så nu är det på tiden.... ska baka en mjuk pepparkaka att ta med, tänkte jag. eller saffransskorpor. eller både och?

nu sprider sig en inte helt angenäm odör från min dotters blöja. got to go.

Inga kommentarer: