lördag 13 januari 2007

Lördag

det trådlösa nätvereket funkar inte av någon anledning, så jag har fått låna ungarnas dator en stund för ett varv på nätet. Fick lite sovmorgon idag, det var skönt och efterlängtat... jag var sååå trött igår efter första arbetsveckan. Men det känns bra att vara igång igen, och som min kollega M säger: nu är ju januari snart slut (eh? det är den 13:e?? MASSA januari kvar, i min mening! Too much, till å med), så jag tror att våren kommer att gå fort.
I morgon ska jag träffa mina gamla förskollärarkompisar, vi har träffats en eller ett par gånger per termin sen vi tog vår examen -88. Pretty bra, va?
Dags för dusch, påklädning och sen lite städ. Puss.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det sköna med M är att han alltid är så positiv! När vi andra tycker att det är mycket kvar av januari tycker han att det snart är vår, när vi andra klagar på att det är kallt så tycker han att det är härligt med frisk och klar luft, när vi andra tycker maten är äcklig tycker M att den är nyttig och stärkande, när vi andra klagar på att det är mycket att göra så tycker M att det är skönt att det finns saker att göra så han inte blir uttråkad osv. Man kan alltid lita på att M är glad och positiv, det gör att vår arbetsplats blir en bättre plats att arbeta på! Förstår bara inte hur han gör? Äter han lyckopiller till frukost eller? Blir faktiskt inspierarad av M att vara mer positiv, även om det kanske inte märks ;-)

Jag är nästan som du sa...

hehe, ja och så ser han till att vi får godis mest varje dag :D

P sa...

Smööööööööööris!!!!

Anonym sa...

OBS!!!Jag hoppas att ni hajade att jag menade att det var M som var en smöris och inte ni.
Jag upptäckte i efterhand att det kanske kunde uppfattas åt det andra hållet......Sorry!

Jag är nästan som du sa...

jag hajjade direkt!