söndag 25 mars 2007

varken ut eller in

har proppat i mig alvedon och treo och panodildricka (uäck...) hela dagen, men har fortfarande extremt #*/% ont i halsen... Borde kanske förbereda för att vara hemma i morgon (kontakta kollegor, maila planeringar etc) men kan inte riktigt bestämma mig för om jag är sjuk eller inte. Jag vill jobba för vi ska ha klasskonferens, men samtidigt blir jag alldeles matt av blotta tanken att behöva överrösta 22 7-åringar.
Håhå jaja.
I-landsproblem, some might say.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tips!
Spotta ut de där pingisbollarna som du nämde tidigare ;)

Anonym sa...

Förlåt, man ska inte skoja med nån som e risig.
Men tänk så att du kan gå dit en stund på morgonen och sen kan du gå hem om det inte känns ok. Då har du iaf gjort ett försök för på morgonkvisten när man vaknar är det alltid lite x-tra lockande att ligga kvar i sängen (den är ju så varm å gosig just då) och när man sen vaknar frammåt 10 kanske, så känns det inte alls så hemskt som det gjorde på morgonen/kvällen innan.

Anonym sa...

jo jag vet, men den där klasskonferensen är klockan två eller nåt. Har nog bestämt mig för att gå, köra hårt och sen stanna hemma på tisdag om jag inte blir bättre. Men säg åt M att vara snäll mot mig :)

Anonym sa...

åkej!