fredag 4 maj 2007

postkodsskräcken

Varje fredag- och lördagkväll drabbas jag av samma skräck. Tänk om hon den där Friends-Kim kommer galopperande här utanför en kväll? Om mitt postnummer har vunnit? Oh, I would KICK myself, tro mig! För aldrig i livet att jag vill betala varje månad för att vara med, men jag skulle INTE unna mina grannar att vinna utan mig!

Jag måste nog sluta titta på postkodsmiljonären. Synd, jag gillar frågesporter. Och han Rickard är ju rätt behaglig för ögat.

I-landsproblem, jag vet.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Och låååååång! Vet du hur lång Rickard är? Han var inne i järnaffär´n en gång med nån kompis. Det var kompisen som pratade hela tiden med mig så jag reflekterade inte över vem det var som stod vid hans sida. När då den andra personen började prata vände jag mig mot denne och upptäckte att det jag trodde var i ögonhöjd visade sig vara i maghöjd! När jag tittade upp såg jag att det var han! Han var väääldigt lång och väääldigt stilig :)

Anonym sa...

Det kan kanske verka som om jag tycker att jag är häftig & vill berätta att jag har träffat många typ kändisar så är icke fallet. Men jag råkade gå rätt in i Atlas(gladiatorn på 4:an) en gång när jag var i en affär i stan. Jag tittade åt ett annat håll samtidigt som jag gick frammåt och plötsligt tog det stopp. När jag tittade var det samma sak, maghöjd. När jag vänte blicken uppåt så var det Atlas! Jag lovar att han var den största människan jag sett!!!! Jag kände mig rättså liten i det ögonblicket.

Anonym sa...

Och jag har nävhälsat på Hillary Clinton,hur coolt är inte det?

Anonym sa...

och jag har mött robbie williams på regent street i london.

Anonym sa...

Jaha! Är det tävling nu eller?

Anonym sa...

jepp!

Anonym sa...

Den tävlingen förlorar jag för jag träffar aldrig någon kändis. Är nog lite för disträ för att upptäcka om det är någon kändis i min närhet. Är liksom alltid upptagen med att titta var jag går, att jag har plånboken med mig och att jag inte har tappat något :-)Och så har det alltid varit.

Anonym sa...

och när jag blir full så blir jag Mao Zedong... så det så...

Anonym sa...

som självutnämnd domare dömer jag m som vinnare på "jag mötte lassie-tråden"!

Anonym sa...

Jaha, är det redan avgjort?!
Åhhhh, jag som hade minst flera hundra kändisar till som jag har sett/ mött....
Skit oxå.

Anonym sa...

Kom igen, pia, än är inte matchen avgjord. Jag har också en del ess i rockärmen! Kolla bara: jag har undervisat Staffan Hellstrands dotter i engelska. Jag har haft Gert Fylkings dotter på kollo. Och Magnus Härenstams son. The list goes on and on...

Anonym sa...

Oh shit! Den blir svår att knäcka... Jag har tagit betalt av ingen mindre än kungen av permenentvätska, nämligen E-type, Stefan Sauk har köpt ett bryne och en Victorinox-kniv av mig, Kjell Sundvall en motorsåg, Erik och Martina Haag skruvar å plugg, Davis Helenius samma och så har jag sålt en vedkorg och ett eldset till Agneta Fältskog.
Herre gud, man kan ju nästan säga att jag är en kändis!

Anonym sa...

Eller jag vet inte. Endel kanske tycker ökänd....

Anonym sa...

Men jobbar man på brommas enda järnaffär är det ju bara att pricka av dem på listan allt eftersom! Är det lika kändistätt där du jobbar nu?