fredag 15 juni 2007

fixat!

På måndag är det Hannas sista dag på dagis innan sommaren, och idag har jag fixat presenter till fröknarna. På Plantagen hittade jag söta brickor och roliga "potatisskrubbarhandskar". Det kan väl duga? Sen svängde jag förbi Ikea och köpte omslagspapper och kort. Allt ska levereras på måndag eftermiddag.

Skönt - jag har ägnat mycket tankemöda åt att fundera på vad jag skulle köpa. Vet av egen erfarenhet hur glad man blir för omtanken, och vad jag vet har ingen samlat in pengar för en gemensam present.

5 kommentarer:

Anonym sa...

good thinking sis!

Anonym sa...

Hm. Kanske snor den idén om det är ok. Har haft svårt att komma på något bra och vad jag vet så har ingen samlat pengar hos oss heller. Trist.

Jag är nästan som du sa...

helt okej jenny!

Anonym sa...

Kanske jag oxå!! Fast jag funderade på nån bra pocket-bok och kanske en flaska med god hemmagjord saft(hemmagjord av typ Önos eller nåt förstås, men överhälld i nån annan flaska)
Vi har 6 fröknar att köpa till så det kan ju lätt bli en slant...

Anonym sa...

ja, jag vet... jag handlade åt fem fröknar, då drar det snabbt iväg. Egentligen skulle jag vilja köpa något riktigt fint, men det ryms inte i budgeten, tyvärr...