söndag 3 juni 2007

vårruset

Inspirerad av min bror (som springer sthlm maraton på lördag! Go Masse!!) tog jag en broschyr om Vårruset idag på Konsum. Tänkte att kan han så kan väl jag - åtminstone i 5 km! Sen tog det ett tag innan jag insåg att loppet går i morgon.... lite sent att börja träna nu, kanske?

Men nästa år, då kan jag vara med! Såg att det till å med finns fina träningsprogram man kan följa, precis som för maratontränare.

Nån som hänger på?? Kom igen nu, tjejer! Kan jag så kan ni!!
The more, the merrier...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat...

Görel hakar nog på nästa år tror jag...

Anonym sa...

klart hon gör! Vi har ett år på oss!!

Anonym sa...

med Görel är vi fyra nu! Lisa och Lotta hänger också på. Lisa med visst försprång, är man spinninginstruktör ska man väl ha flås?

Anonym sa...

Alltså... Springa är inte min grej... :-)

Anonym sa...

verkligen inte min heller... om sanningen ska fram. Just därför, kanske?

Anonym sa...

Jag henkar gärna!! Jag sprang för 3 år sedan, picnicken efteråt var roligast. Men jag sprang faktiskt mer än jag trodde jag skulle och naturligtvis var jag ju tvungen att springa lite extra fort och engagerat precis vid målgången där det var foto...

Anonym sa...

Har Masse anmält mig till vårruset? Pust, jag känner mig redan trött...

Klart jag hänger på! Bra initiativ kära svägerska!