måndag 13 augusti 2007

fråga

Jag skulle verkligen behöva klippa mig, men jag hatar att gå till frissan... nu är jag så desperat så att jag funderar på att vända mig till den lokala salongen GR8. Har klippt killarna där flera gånger med okej resultat. Har bara ett problem - ska det uttalas gr-åtta eller gr-eight? Grotta eller great? Hmmm...

Jag undrar när frisörsalongerna ska inse att de gräver sin egen grav med alla dessa "lustiga" namn?

Det får nog bli nagelsaxen - den här gången också...

2 kommentarer:

P sa...

Gråtta låter lite väl skumt tycker jag. Typ ett sånt ställe som inte jag gärna skulle gå till, man kanske inte kommer ut därifrån levande.. Greight låter bättre, tänk bara på Tony Tiger, han har ju värsta balla frillan! Grrrrrreat!

Jag är nästan som du sa...

Jamen säg vart jag ska gå då rå!
*desperat och livrädd*