måndag 22 oktober 2007

rapport från sjuklägret

Det blev en jobbig natt, med mycket konstiga drömmar. Jag drömde om formpressade plasttråg och grillade kycklingar, och jag fick ingen ordning på nånting, och var fanns allt vatten? Jag vaknade hela tiden och var törstig/frös/svettades/tittade på klockan (jag var jätteorolig att Sven skulle försova sig) och varje gång jag somnade om var drömmen där igen.
När Sven och Hanna gick upp tog jag en treo och somnade om och sov riktigt gott men vaknade av att sängen var sjöblöt av svett. Fräscht.

Har just pratat med chefen Anders som sa att han tyckte synd om mig (han har det likadant hemma hos sig, att alla bara är sjuka och att det bara går runt), men att jag skulle ta hand om mig och att allt var lugnt på jobbet. Skönt att höra, även om det kanske inte är helt sant.

Nu ska jag koka lite te och göra en macka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade mig i dag på jobbet. Jag hade möte med högsta chefen :-) Sen bjöd jag på kakor i personalrummet men det var nästan ingen där.

Jag är nästan som du sa...

jag grämer mig över att jag missade dina goa kakor... gick samtalet med chefen bra?

Anonym sa...

Jag tror det. Från min sida så kändes det bra. Hon var helt med på att vår plan inför våren var ok så det verkar bara vara att köra på men inte avslöja något ännu för andra.

Anonym sa...

Stackare!!Krya på dig tjejen säger jag, det är inge kul å va sjuk.