tisdag 29 januari 2008

födelsedag

och det firades med shopping och lunch på mcdonalds i täby med lill-älsklingen!
I morse fick jag massor av presenter, eller egentligen samma present hundraelva gånger: en Nalle Puh-boll i en röd plastback. Och en tårta, som egenligen är en pärlplatta.
Nu leker vi Hunden och Benet hundraelva gånger. "Alla händer bakom ryggen, nu får hunden vakna. Vem har tagit hundens ben?"

Kan inte tänka mig ett bättre sätt att tillbringa födelsedagen på!

I morgon ska jag jobba.

Update: och nu har posten varit här med en överraskning från Anna i Göteborg! Wiiii!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj, fick du ett Nintendo Wii av henne? Det var generöst... och snällt!

Jag är nästan som du sa...

äh...
nej jag fick ett armband.
wiiii var mer en glädjeyttring!

Anonym sa...

jaha... då förstår jag! ;-)

Anonym sa...

GRATTIS BRUTTAN!!!!