tisdag 8 januari 2008

typiskt

Det tog en (1) dag.
I morse när jag vaknade kände jag att jag mådde illa, men jag försökte strunta i det och åkte till jobbet i alla fall - mest för att jag vet att det skulle bli kaos annars, finns ingen på plats som kan hoppa in på tisdagar.
Men när klockan var halv tio var jag tvungen att ge upp. Åkte hem med kräkpåsen brevid mig på sätet, somnade på soffan och sov till 14.00.
Läget nu? Fortfarande illamående, fortfarande inget kräk. Besparar er övriga detaljer.

Men visst är det typiskt! Jag som var så frisk!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen typiskt. Krya!!!

Anonym sa...

tack... har just konstaterat feber också. Och ont i leder. Kan det vara början på flunsan, tro?

Snart får jag nog sparken :(

(ps - kollar du på bygglov? Jag såg vår tapet, fast utan rött!)

Anonym sa...

jag kollade men såg inte tapeten! Var det den svarta eller?

Anonym sa...

vit botten emd svart mönster. Den verkar finnas i många färger. Lotta har en i brunt och turkost !

Anonym sa...

jaha! Den är fin!
Det finns så mycket fint. Brukar stå en stund ibland å bläddra & drömma mig bort i böckerna på jobbet.
Jag behöver ett större hus. Sådär en 3 eller 400 kvadrat bara....

Anonym sa...

Vilken tur att jag inte våldgästade idag då... Görel har tenta imorgon och sa att jag gärna fick gå på bio eller åka till Agneta eller något sånt, bara det var tyst och lugnt...

Jag gav mig ut på en löptur och har nu stängt in mig i sovrummet...

Krya på dig!