onsdag 9 januari 2008

yähäy!

Jag har fått nya täckbyxor!
Sven och jag passade på att åka till Täby idag (eftersom jag är hemma och vårdar sviterna av magsjukan) för att köpa födelsedagspresent till Erik som fyller nästa vecka. Jag behöver verkligen ett par nya byxor, för nu börjar skridskosäsongen på jobbet och de jag har är allt utom bra.
Trodde jag skulle kunna fynda ett par på rean, men de enda som fanns var tokfula, alldeles blanka och inget snygga nånstans. Istället blev det ett par Peak Performance. Snygga men ack så dyra. Fast å andra sidan så lär jag ju ha dem typ resten av livet, så det kanske inte blir så dyrt per år?

Matematisk update: om jag har dem i 20 år (det är väl ungefär så länge jag haft min gamla?) blir det bara en dryg hundring om året... oh hjälp....

Inga kommentarer: