söndag 17 februari 2008

Mer trist sjukblogg - ALLMÄNHETEN VARNAS!

Faktiskt kan jag nog säga att jag känner mig lite lite bättre idag. Trots att jag har 40 graders feber igen. Jag har fått sova hyffsat bra, även om jag fick flytta ner på soffan ett tag mitt i natten för en mer upprätt sovställning. Det går aningen lättare att andas, det är ett stort plus.
Men gud så torr i munnen jag är... och vad drogad jag kände mig igår, efter antibiotika, svinstark hostmedicin och två treo. Helt snurrig. Minns att jag drömde några sjuka drömmar, bland annat om Jacob Dahlin (minns ni honom?) och Roger på Rix Morronzoo :) Jacob skulle lifta i galaxen och ville att Roger skulle göra ett program om det. Tolka den, om ni vill!
Nu ska vi göra frulle. Sven jobbar lite på förmiddagen. Vi får nog fundera på morgondagen - han jobbar kväll (15-23) och jag tror inte att jag fixar att ta hand om Hanna hela kvällen. Jag kan inte ens lyfta henne. Det kanske får bli vabb för honom.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Lunginflammation är inte att leka med. De jag känner som har haft det har varit jättetrötta och svaga. Ta hand om dig.

P sa...

Var försiktig å vila mycket! Krya!