fredag 15 februari 2008

suck

idag skulle Hanna ha följt med mig till jobbet, eftersom hennes dagis är stängt. Vi hade sett fram emot det båda två.
Men igår när jag åkte hem kände jag mig öm i hela kroppen, och jag frös hysteriskt.
Mycket riktigt. Jag var uppe i närmare 41 grader på kvällen, låg i soffan under två fleeceplädar och ett fårskinn men frös ändå så att jag skakade.
Så idag är vi hemma. Hanna är frisk som en nötkärna medan jag är febrig och ömsom fryser, ömsom svettas. Kräktes gjorde jag också lite i morse.
Stackars Hanna. Just nu leker hon fint själv men faktum kvarstår, hennes mamma är ingen bra mamma idag.

Och i morgon ska vi till Norrköping, se på Kent och bo på hotell. Hmmmm....

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooojjojoj inte bra. drick mycket c-vitamin om du kan.Svårt om man kräks. Hoppas ni kan åka imorgon.Vad skönt att H. kan roa sig själv då du inte mår bra.Krya på dig o hälsa familjen.En kram till H. Hälsn.M

Anonym sa...

Det var inte kul! Hoppas att du snart är på benen igen...