fredag 15 februari 2008

vaknade från vår middagslur med 40.1 graders feber. Trots att jag formligen trycker i mig treo och alvedon sjunker den aldrig under 38.5 - kan man bli immun?
Nu är Sven hemma, han tog Hanna med sig för en tripp till apotek och Ica. Skönt.
Kan man "frossa" sönder revben? Jag fick så otroligt ont i väsnter axel/sida igår när jag var som sämst, och det sitter i. Jag kan inte ligga på den sidan, då skär det som knivar. Vad är det?
Förmodligen får Kent klara sig utan oss i morgon. Fanken.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vet att jag inte är rätt person att säga detta eftesom jag aldrig går till doktorn själv men: Agneta, gå till doktorn om du har ont. Dessutom har du varit sjuk en del, kanske har du inte fått tillräckligt stark eller fel medicin? Kanske kan doktorn göra dig frisk på nolltid!!

Anonym sa...

Jenny har en poäng... Du är ofta sjuk... Det är nog samma skräp som åker runt, runt...

Anonym sa...

Jag kan bara instämma. Inte brukar du va sjuk så ofta som du trots allt varit. Go see Doc! He´s the määän!
Och krya på dig och var inte ledssen för Kent(fast det är ju förbenat...). Det kommer en ny konsert. Och säkert en efter den oxå. Bli frisk först :)
Kram!