lördag 1 mars 2008

Nu är den här!

Idag kom den äntligen - Hannas underbart söta lilla lekstuga!
Vi var ute tidigt i hällregnet och tog bort två syrenbuskar så att den skulle kunna stå mot förrådet (så småningom ska nog alla bort, de är så gamla och fula), och strax efter ett dök det upp två killar i lastbil med en gul stuga på flaket. Lyckan var total!

Hanna framför sin "Villa Villekulla"

Sen blev vi tvungna att gå in. Det regnade för mycket och var för kallt. Hanna blev jätteledsen, hon tyckte att vi skulle börja måla och fixa genast. Jag är också jättesugen, men det måste nog bli lite varmare först. Jag fick ju aldrig nån lekstuga när jag var liten, det får jag ta igen nu!

(Killen som hade gjort den, engelsmannen Chris, sa att jag skulle ge hans telefonnummer till alla grannar. Han sa också att nu fick jag allt åka till Ikea. Det har han så rätt i, så...)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh vad fin den är!!!!!

Anonym sa...

Oj vilken pärla!! Jag hajjar att
Hanna (och Hannas mamma) är glad!!

Anonym sa...

Vilken fin liten stuga hon fått.Verkligen gullig o vad söt H är framför sin stuga.Man ser hur hon längtar att få börja leka i den. Häls.M