tisdag 30 september 2008

önskan

Det är kvällar som den här som såna här tankar dyker upp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, äntligen någon som känner likadant.
Jag förstår dig helt o fullt.
Det är inte lätt.

MEN......hur gör man????
Vill gärna ha svar.
H. M.

Anonym sa...

Är också med på tanken.
Kan man få en lösning?

Jag är nästan som du sa...

Känner tröst av att veta att det finns fler som jag. Tack M och anonym.

P sa...

Tapeter mina vänner! Tapeter!

Eller varför inte lägga pannan i extremt djupa väck över hur man ska få till det sådär tipptopp snyggt som man vill ha det hemma (men som man aldrig kommer att kunna ha/få).
Eller varför inte göra en sån enkel sak som att städa jämt, eller stå i tvättstugan.
Då har man garanterat inte tid med vänner.
(fast jag måste medge att det emellanåt är lite tråkigt att inte ha nån att bjuda hem när man äntligen är klar med städningen)