tisdag 28 oktober 2008

LOV!

Nu, mina vänner, har jag fått lov! Ett efterlängtat, välförtjänt 3-dagarslov. Gud så skönt!

I morgon ska Hanna och jag gå på bio och se Spöket Laban, och på eftermiddagen hoppas vi få hämta kompisen Elin på dagis så att tjejerna får leka lite här hemma.

På torsdag ska Hanna vara på dagis några timmar. Helt emot mina principer, men de ska ha maskerad och hon vill absolut vara med. Tidigare år har hon varit för liten för att bry sig, men i år är förväntningarna höga. Så mamma får sig några timmar helt på egen hand! Jippi!! (Som förmodligen kommer att ägnas åt jobb, iaf en stund)

På fredag är inget särskilt inplanerat än, mer än att syskonen kommer hit.

Så som ni ser har jag några sköna dagar framför mig. I'm so worth it.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är samma för Louise, hon skulle också varit ledig på torsdag men de har "Nallefest" med utklädning och det ville hon absolut inte missa. Alexander är det sedan länge bestämt att han ska gå onsdag och torsdag eftersom för stora uppehåll från dagis bara orsakar jobbiga bakslag. På fredag är vi dock lediga ihop och då ska vi bara mysa! Det här innebär att även jag få lite egentid vilket inte direkt var igår. Vad ska jag göra då? JO, sova.

Anonym sa...

Vad gör ni på lördag? Ska ni komma till torpet? Och fira Masse så här i efterhand, nu när jag också har tid. :-)