måndag 6 oktober 2008

Veckans träningspass

Inspirerad av min bror Masse lägger jag här ut veckans planerade träningspass.
Syftet med det? Tja, det kanske blir svårare att fuska då?

Måndag: power walk, ca 60 minuter.
Tisdag: styrka + kondition på gymmet.
Onsdag: vila.
Torsdag: styrka + kondition på gymmet.
Fredag: vila (vi åker förmodligen bort).
Lördag: power walk, ca 90 minuter (förhoppningsvis i skogen).
Söndag: styrka + kondition på gymmet.

Erkänn att power walk låter proffsigare och mer ambitiöst än promenad?

Update: det blev en skön promenad, sorry, power walk runt hela Vallentuna.

9 kommentarer:

Masse sa...

och de riktiga proffsen kallar det PW

Jag är nästan som du sa...

jo jag vet, men fullt så långt har jag inte kommit än...

Anonym sa...

Men egentligen, vad larvigt! Vaddå pauer våka? Man tar en skitsnabb prommis så att svetten lackar. Typ som att det skulle va skillnad. Allt ska jämt va så himla häftigt.
Näe! Jag tänker aldrig i livet pauer våka. Jag tar en helt vanlig prommis i skitgalet tempo istället.
Våga vägra!

Anonym sa...

Alltså det jag känner att jag måste protestera mot är att allt blir så löjligt amerikaniserat och internätionäl jämt, inte själva motionsformen för den är jättebra!

Anonym sa...

Heja rebellen!!!
Mer prommisar till folket.

Anonym sa...

okej

Anonym sa...

Kalla det vad ni vill, jag är i alla fall djupt imponerad av PW!! Soffmorsan.

Anonym sa...

Grattis på Birgittadagen också! Puss, puss. S-Ma

Anonym sa...

Soffmorsan: tack detsamma!