torsdag 4 december 2008

träffas?

Vi gör verkligen allt för att inte träffas, jag och min man. I måndags sov han på hotell i Ljungby, i tisdags kom han hem sent, i går åkte han direkt från jobbet till Wallmans för julbord. Idag träffades vi på dagis för pysselkväll, sen åkte vi hem och lagade mat och sen skildes våra vägar igen: han gick upp för att natta Hanna och jag åkte ut på landet för att hämta hem yngsta sonen. I morgon efter jobbet åker han till svärmor i Kopparberg och jag åker till Nyköping för att hälsa på mina föräldrar och fira mina brorsdöttrar. På lördag kväll när vi är hemma igen ska han på en till julfest, och på söndag ska jag träffa mina gamla förskollärarkompisar. Sen är det måndag igen och en ny grisvecka börjar - när han jobbar kväll och vi aldrig ses.

Puh! Ska det verkligen vara så här??

Inga kommentarer: