lördag 28 mars 2009

bildbevis






Inte lätt att ta bra bilder i ett pyttelitet rum, men här ser ni i alla fall lite hur det ser ut just nu. Sen ska vi ha såna vikbara duschväggar som ska sitta i skarven mellan det grå och det vita. (Golvet är inte våttorkat, så det ser gråfläckigt ut efter borrskräp).
Blandaren är FM Mattsons "Garda", vi kommer att ha samma typ till handfatet.
Toalettstolen är samma som vi hade tidigare men vi ska byta ut den fula sitsen, helst mot en som är "soft closing".

5 kommentarer:

P sa...

Wow,superfint!!!
Bra jobbat alla inblandade :)

Kom å köp en "soft closing" hos mig i veckan vettja! Då kan du få se vilka finafina tapeter jag har satt upp!!

anna sa...

Va fint!

Anonym sa...

Tjusigt!

Jag är nästan som du sa...

P: jag kommer !

Alla: tack! Och finare ska det bli!!

Anonym sa...

Det ser bra ut tycker jag. Det finns såååååååå mycket snyggt kakel nu för tiden.

Och vet du vad jag kommer att tänka på, jo, Maltesholm, gud vad det blev fräsht(Stavningen fröken är den rätt?)där.

Det var en härlig tid,och så nära E.

Idag har jag läst ett gammalt brev som jag fått av dig för längesedan.
Då blev jag lite rörd.

Hoppas vi ses i sommar !

M